maandag 21 april 2014

Een nieuw blog

De portretjes die ik maak zijn zelfportretten. Het grappige is dat ze elke keer weer anders zijn. Ze lijken niet, alhoewel, bij sommigen zie ik hetzelfde haar, anderen hebben dezelfde kin als de mijne en af en toe denk ik, dit had m'n buurvrouw kunnen zijn. Och, goed bedoeld hoor. Het is niet de bedoeling dat ze realistisch zijn. Je zult er zeker menselijke trekken in herkennen. Dit blog laat o.a. uitwerkingen zien van de portretjes die dagelijks op m'n op Facebookpagina staan: joke konings.

The little portraits I make, are portraits about me. It's funny to see how different they are every time. They don't match, but sometimes I see the same hair or chin as mine and I thought I saw my neighbour next door. I mean well... It isn't suppose to be realistic. You will recognize human parts in them. This blog will show you for example paintings that you can see as a daily sketch on my facebookpage: Joke Konings.


                                         "This Way".     30x40cm.    

5 opmerkingen:

  1. fijn, ik denk dat dit iets gaat betekenen! je uitleg erbij wordt vast ook erg interessant.
    ik heb alleszins je nieuwe blog ge-earmarked, zodat ik je af en toe kan komen opzoeken! n♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk dat je dat schrijft. Ik denk ook inderdaad dat dit iets kan gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit. Mooie nieuwe vormgeving ook, heel anders dan je andere blog. Dit past goed bij je nieuwe opzet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Joke, goed bezig, helemaal goed je ontwikkelt een eigen zeer artistieke stijl. Heel mooi,

    Groet Theo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt Karin en Theo, dit stimuleert!

    BeantwoordenVerwijderen